ورزش

فضای نقل وانتقالات سمی است/ چند تیم خواستار میزبانی در اراک هستند

فضای نقل وانتقالات سمی است/ چند تیم خواستار میزبانی در اراک هستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده و شاگردان سید مجتبی حسینی دو بازی تدارکاتی با تیم‌های ذوب آهن و استقلال تهران را در دستور کار دارند.

آلومینیوم که در نیم فصل گذشته به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود نتوانسته بود بازیکنی را به خدمت بگیرد پس از پایان فصل و با رفع مشکل مدیران این باشگاه مطابق با خواسته‌های حسینی اقدام به جذب نفرات جدید کرده‌اند. همچنین این باشگاه با فروش مهدی لیموچی به سپاهان درآمد خوبی را کسب کرده است.

محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: پس از اتمام مسابقات، حسینی از چند تیم پیشنهاد همکاری دریافت کرد و ما با توجه به اینکه سیاستگذاری دو، سه ساله با حسینی داشتیم تصمیم به تمدید قرارداد با او گرفتیم و خوشبختانه با نظر مثبت کارگروه نقل و انتقالات باشگاه و موافقت حسینی قرارداد او به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

فضای نقل وانتقالات سمی است/ چند تیم خواستار میزبانی در اراک هستند

سیاست حسینی استفاده از بازیکنان جوان است

او ادامه داد: علاوه بر حسینی، ۶ تا ۷ بازیکن آلومینیوم پیشنهاد از تیم‌های بزرگ دریافت کرده بودند و زمانی که سرمربی و چند بازیکن جوان تیم پیشنهادهای خوبی دریافت می‌کنند، مدیریت باشگاه می‌تواند از عملکرد خود دفاع کند. سیاست حسینی استفاده از بازیکنان جوان است و اگر بازیکن باتجربه و با کیفیت خوبی هم پیدا کند به ما معرفی می‌کند تا آن را جذب کنیم.

التهاب در بازار نقل و انتقالات بسیار زیاد است

رجاییان تصریح کرد: ما تا به امروز چند بازیکن جوان و باکیفیت را به خدمت گرفته‌ایم و پیش بینی حسینی این است که آنها آینده بسیار خوبی خواهند داشت. التهاب در بازار نقل و انتقالات بسیار زیاد است و افراد فوتبالی در آن دخالت ندارند و برخی از افراد که اصلاً فوتبالی نیستند روشی را پیاده سازی می‌کنند که بازیکنان به لحاظ ارقام وارد یک حبابی می‌شوند و برخی از رقم بازیکنان به گونه‌ای که است که با خرید یک بازیکن از لیگ‌های معتبر سایر کشورها برابری دارد.

مدیرعامل آلومینیوم خاطر نشان کرد: ما منتظر برقراری آرامش در فضای نقل و انتقالات هستیم تا اگر بازیکن باکیفیتی باقی بماند آن را مطابق با نظر سرمربی جذب کنیم.

فضای نقل وانتقالات سمی است/ چند تیم خواستار میزبانی در اراک هستند

چند باشگاه خواستار میزبانی در ورزشگاه امام خمینی (ره) هستند

رجاییان در رابطه با آمادگی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: چمن ورزشگاه کیفیت خوبی دارد و مشکلی در آن نیست، گیت های ورودی برای تماشاگران یکی از مواردی است که به شرکت طرف قرارداد گفته‌ایم که هرچه سریع‌تر در اختیار ما قرار دهد. ایرادهای اساسی که از ما گرفته شده بود را حدود ۹۰ درصد از آنها را برطرف کرده‌ایم و موارد باقی مانده هم به امید خدا تا آغاز رقابت‌ها آماده می‌کنیم. در ضمن این موضوع هم باید بگویم که چندین باشگاه خواستار میزبانی از حریفان خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) هستند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا